vrijdag 26 september 2014

Boeken wishlist #1


Ik heb een aantal boeken op mijn lijstje staan die ik nog graag wil gaan lezen. Ik zal om de zoveel weken een lijstje maken met boeken met nog op mijn wenslijstje staan en ik maar al te graag wil lezen.



John Green, Maureen Johnson en Lauren Myracle - Let It Snow
John Green is een van mijn favoriete schrijvers op dit moment en Let It Snow is het enigste boek wat ik nog niet van hem heb. Het boek bevat drie korte verhalen van elke schrijver eentje. De verhalen spelen zich af rond kerst.







Suzan Eikelenstam - Webhelden
Toen het eerste boek van Suzan, Internetgodinnen, uitkwam lag het boek bij mij op de deurmat op de dag dat het boek uitkwam. Sinds haar tweede boek uit is, wil ik dit boek eigenlijk ook hebben. Alleen elke keer koop ik het toch weer niet en ik heb daar eigenlijk geen verklaring voor. In dit boek staat uitgelegd hoe jij je eigen webshop kan starten en verbeteren in 10 stappen. Het fijne hierbij is dat er ook veel interviews inzitten met succesvolle ondernemers waar je veel van kan leren. 




Ish Ait Hamou - Hard Hart
Ik ben een grote fan van So You Think You Can Dance. Ish is een van de juryleden van dit programma. Een geweldige danser en choreograaf. Daarnaast blijkt hij ook een talent voor schrijven te hebben. Ik hoor tenminste alleen maar positieve verhalen over zijn boek Hard Hart. Ish is zelfs al met zijn tweede boek bezig. Het boek gaat over de Tom die zijn saaie stadje verlaat en vertrekt naar de universiteit in Boston. Hij wordt smoorverliefd op zijn klasgenote Rachella. Ze lijkt onbereikbaar totdat ze een donkere periode doormaakt en Tom geschikt lijkt te zijn om haar te hebben. Maar of dit nou goed is. Dit boek MOET ik nog een keer lezen.



Jojo Moyes - Voor Jou
Voor jou schijnt het boek te zijn dat je moet lezen op het moment. De achterflap tekst spreekt mij erg aan en ik ben erg benieuwd naar het boek geworden. Het boek gaat over Louisa's leven waarvan het heel simpel is. Ze werkt in een café, woont nog thuis en heeft een leuke vriend maar ze weet dat hij niet de liefde van haar leven is. Will heeft hetzelfde. Sinds hij in een rolstoel zit ziet hij het leven niet meer zitten. Wanneer Louisa haar baan kwijt raakt gaat ze aan de slag als Wills verzorger. Zij wil hem laten zien dat er veel meer in het leven zit, maar hoe moet ze dat doen terwijl ze zelf niks doet om meer te beleven.


Jilliane Hoffman - De Snijkamer
Ik heb nu al twee boeken gelezen van Jilliane Hoffman en ik wil nu maar al te graag ook het derde deel lezen uit de C.J. Townsend trilogie. De boeken zijn ontzettend spannend en je zit meteen in het verhaal. In het derde deel is C.J. Townsend nog steeds niet af van Cupido. Hij heeft namelijk belangrijke informatie en in ruil daarvoor wil hij uit de dodencel. Maar hoe gaat C.J. hier mee om. OMG ik kan niet wachten om dit boek te lezen. Op dit moment kost het boek 20 euro en dat vind ik toch nog best wel veel geld. Hopelijk kan er toch binnenkort aan beginnen.




Rens Kroes - Powerfood
Rens Kroes is niet zomaar de zus van Doutzen Kroes. Ze heeft haar eigen carrière en heeft een flinke naam opgebouwd. In haar boek Powerfood staan recepten met verantwoorde ingrediënten voor een happy en healthy lifestyle. Over dit boek heb ik ook alleen maar positieve verhalen gehoord. Wie wil er nou niet gezond eten wat ook echt lekker is. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten