zaterdag 4 april 2015

Modeboeken bij Loavies.com

Als je mij een beetje goed kent dan weet je dat ik dol ben op lezen, maar dat de mode boeken mij ook erg aanspreken. Naast beauty en lezen heb ik ook een grote passie voor mode. Modeboeken zijn vaak pareltjes als het gaat om design, ze zijn vaak wel aan de dure kant. Zolang je er een prachtig boek voor terug krijgt nemen we dit maar voor lief. 
Ik kwam er laatst achter dat ze bij fashion webshop Loavies.com ook modeboeken verkopen. Dit zagen we al bij Modemusthaves, maar nu dus ook bij Loavies. Sommige zullen de boeken gebruiken als decoratie, maar ik zou ze ook daadwerkelijk lezen als ik ze had. Laten we eens gaan kijken naar de boeken die ze hebben.


v.l.n.r. € 29,95 - € 24,95 - € 19,95 - € 51,95

Nou moet ik natuurlijk meteen opbiechten dat het eerste product geen 'echt' boek is. Het is namelijk een klok bestaande uit drie boeken. Ik vind deze echt geweldig en de kleurtjes zijn super leuk. Als boeken liefhebber wil je deze toch hebben! Sofie Valkiers is een van de bekendste fashion bloggers van Belgiƫ. Ze deelt haar passie voor mode in Little Black Book. Danie Bles is weer een van de bekendste stylisten van Nederland. In StyleBook deelt ze haar fashion tips. Mario Testino is een van de creatiefste fotografen en in dit boek kan je een deel van zijn werk zien wat gaat van reclame, mode en autobiografische foto's.

v.l.n.r. € 79,95 - € 23,95 - € 29,95 - € 24,95

Kate Moss is toch wel een van de mooiste modellen die we op de wereld hebben. In het boeken zullen de meest prachtige foto's van Kate staan. Ik weet niet wat het is, maar bijna elke Parijzenaar is onwijs trendy en fashionable. Met dit boek kan krijg je tips om je eigen Paris street style te creĆ«ren. Voor mij is Chanel een van de prachtigste merken die we hebben. In Chanel 'Collections and Creations' worden verschillende thema's besproken; the suit, camillia, statement jewels, parfum, make-up en  the little black dress. In The Little Black Book Of Style geeft Nina Garcia je tips waardoor het net lijkt of jij je persoon shopper hebt.

Loavies verkoopt zeker een aantal interessante modeboeken. Het liefst zou ik ze dan ook wel allemaal lezen, maar als ik zou moeten kiezen dan... wat zeg ik, ik kan helemaal niet kiezen!

Als je nieuwsgierig bent geworden naar Loavies neem dan even een kijkje hier. Op mijn andere blog bespreek ik ook het andere assortiment van de webshop. Denk aan kleding, accesoires, tassen, schoenen en home producten. Klik hier als je daar interesse in hebt.

Bron: Loavies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten