zondag 7 februari 2016

BINNENKORT MEER

Misschien hebben sommige het al gemerkt, maar er is al een tijdje niks meer gepost op Books With A Beauty Chick. Dit heeft vooral te maken dat ik het de afgelopen tijd echt heel druk heb gehad. De afgelopen maanden ben ik als uitzendkracht aan het werk bij een bedrijf waar ik fulltime werk en regelmatig ook nog eens overwerk. Ik merk hierdoor dat ik het lastig vind om 's avonds nog energie te steken in bloggen omdat ik vrijwel geen energie heb. Daarnaast kan ik ook niet meer zo veel lezen als dat ik zou willen. De video's zijn ook al een tijdje niet online gekomen vanwege dezelfde redenen. Dan komt er ook nog bij dat door het slechte weer en/of omdat ik pas weer in de avond thuis ben het moeilijk is om video's op te nemen doordat het te donker is op mijn kamer.

Ondanks het werken en de vermoeidheid mis ik het wel heel erg. Daarom is het tijd om het weer op te pakken. Elke dag een artikel online gaat mij niet lukken want ik heb natuurlijk ook nog mijn beautyblog, maar ik ga proberen om weer een aantal artikelen per week online te krijgen. Sinds kort heb ik ook een nieuwe laptop wat ook weer zorgt voor een hoop minder problemen. Ook wil ik de video's weer oppakken. Natuurlijk hoor ik graag van jullie wat jullie graag terug willen zien in deze video's en op de blog. Zien jullie graag TBR's, wrap ups, reviews of iets anders? Laat het vooral in een reactie achter!

Binnenkort zal er dus weer wat verschijnen op Books With A Beauty Chick!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten